wtorek, 8 listopada 2022

Kartka w kształcie sukienki/ A dress-shaped card

 Witajcie!

Lubicie kartki w nietypowych kształtach? Na dzisiaj przygotowałam kartkę na chrzest w kształcie sukieneczki. Wykonałam ją z arkuszy Cute Bunny Girl 01 i 02 oraz elementu wyciętego z arkusza Baptism Memories. Wykorzystałam owalną serwetkę, listki róży oraz moją ulubioną gałązkę z kwiatami #1. Przygotowałam także kwiaty z tkaniny z użyciem zestawu flower #11

Hello!

Do you like cards in unusual shapes? For today I have prepared a card for baptism in the shape of a dress. I made it of Cute Bunny Girl 01 and 02 sheets and an element cut from a Baptism Memories sheet. I used dies: an oval doily, rose leaves and my favourite twig with flowers #1. I also prepared fabric flowers using flower #11 set.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 



Pozdrawiam! / Greetings!

Jowita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz