czwartek, 10 listopada 2022

Kartka na każdą okazję / Card on every occasion

 Witajcie

Czy potrzeba okazji, żeby życzyć komuś wszystkiego co najlepsze? Według mnie nie. Z tą kartą można iść na urodziny, imieniny a można i bez okazji :-) Tym razem wykorzystałam cudowną kolekcję Summer Time & Gold. Brzegi poszczególnych warstw potuszowałam lub użyłam złotego wosku, którego dodałam również do gałązek #12, żeby podkreślić ich charakter. Róże z wykrojników kwiaty #13 oraz anemony z wykrojnika kwiaty #11 starałam się kolorystycznie dopasować do kolekcji. Uzupełnieniem kompozycji są gałązki z kwiatami #1 oraz #2

Hello

Do we need an occasion to whish someone all the best? In my opinion it is not necessary. With this card we can go to a birthday, name day or we can go without occasion:-) This time I used wonderful Summer Time & Gold collection. I covered the edges of individual layes with vintage ink or used golden wax, which I've added also for twigs #12 to emphasize their character. I've tried to match colours of roses and anemons to colection's colours - I used cutting dies #13 and #11 to create them. The composition is finished with twigs with flowers #1 and #2 








Wykorzystałam /I used:





Pozdrawiam / Greetings








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz