poniedziałek, 7 listopada 2022

Design Team

Dziś przychodzimy do Was z cudowną wiadomością :)
Do naszego Design Teamu dołączyła właśnie kolejna bardzo kreatyna osóbka, a mianowicie Art Studio Magda Feluks 🥰 Magda będzie inspirowała Was wspaniałymi pracami, będzie również prowadziła live'y i przygotowywała tutoriale na YT.

Today we come to you with wonderful news :)
Another very creatine person has just joined our Design Team, and that is Art Studio Magda Feluks 🥰 Magda will inspire you with great works, she will also conduct live shows and prepare tutorials on YT.



Powitajcie Ją serdecznie i przeczytajcie co Magda o sobie napisała:
"Cześć! Mam na imię Magda, a w sieci znajdziecie mnie jako Art Studio Magda Feluks. Prywatnie jestem żoną, mamą uroczego chłopca i baristką. Scrapbooking poznałam i pokochałam ponad sześć lat temu. Najczęściej tworzę kartki i albumy. Szczególnie uwielbiam mini albumy w różnych formach. Ale lubię również sięgnąć po media i pobrudzić ręce 😉 Moją ostatnią fascynacją są markery i kolorowanie. Uwielbiam również tworzyć kwiaty z papieru. Dzięki tworzeniu mogę wyrazić to, co siedzi w mojej głowie. Mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować i wspólnie spędzimy kreatywnie czas :)"

Welcome her and read what Magda wrote about herself:
"Hi! My name is Magda, and you can find me on the web as Art Studio Magda Feluks. Privately, I am a wife, mother of a charming boy and a barista. I got to know and love scrapbooking over six years ago. Most often I create cards and albums. I especially love mini albums in various forms. But I also like to use the media and get my hands dirty 😉 My last fascination is markers and coloring. I also love making paper flowers. Thanks to creation, I can express what is in my head. I hope that I will be able to inspire you and we will spend a creative time together."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz