czwartek, 12 listopada 2020

Kartka urodzinowa/ Birthday card

 Dzień dobry kochani.

Dzisiaj kolejny czwartek, więc czas na moją inspirację, a będzie nią kartka urodzinowa. Skorzystałam z papierów kolekcji Summer Time & Gold. Z wykrojnika poisencji stworzyłam papierowe kwiaty, z dodatkiem nowych wykrojników- pręcików, które wyglądem mają przypominać te z arkusza 03. Dodatkiem są gałązka nr 9 oraz te z kompletu nr 10. Napis jest z paska Cosy Cottage 02. Wycięłam również tort, który ozdobiłam kwiatami z paska Summer Time 02. Mam nadzieję, że dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu.

Good morning sweethearts.

Today is another Thursday, so it's time for my inspiration, and it will be a birthday card. I used the papers from the Summer Time & Gold collection. I created paper flowers from a poison die, with the addition of new dies - sticks, which look like those from sheet 03. The addition is twig No. 9 and those from set No. 10. The inscription is from a strip of Cozy Cottage 02. I also cut out a cake, which I decorated with flowers from the Summer Time 02 strap. I hope you will like today's proposal.






Ze sklepu użyłam: / I used from store






Dziękuję 

Renia



2 komentarze: