piątek, 13 listopada 2020

Świąteczny czas/ Christmas Time

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was jeszcze jedną świąteczną kartkę.
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Cosy Cottage&Gold" oraz "White&Gold".
Wykorzystałam też wykrojnik świątecznych gałązek.

Do kartki przygotowałam czerwone kwiaty z foamiranu irańskiego,
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty poinsecji".
Śnieżynki wycięłam wykrojnikiem "pręciki do kwiatów".

Hello,

Today I prepared for you another Christmas card.
I used sheets from two collection of paper - "Cosy Cottage&Gold" and "White&Gold".
I also used "Christmas twigs" die cut.

For this card I prepared Iranian foamiran flowers,
which I cuted with "Poinsettia flowers" die.
I also cuted snowflakes with "flower stamens" die cut.





Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

  

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings.
Monika Conca




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz