środa, 11 listopada 2020

Kartka urodzinowa / Birthday card

Cześć! 

Na dziś przygotowałam dla Was kartkę z ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu. Tym razem do wykonania inspiracji użyłam kombinacji arkuszy z dwóch kolekcji: "Romantic Day & Gold" i "Cosy Cottage & Gold". Kwiaty wykonałam przy użyciu zestawu wykrojników #8 i najnowszych w sklepie - pręcików. Użyłam jeszcze kilka innych - różanej serwetki #4, gałązki #9 i moich ulubionych serduszkowych listków #6.

Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba, do zobaczenia niebawem! :)

Hello!

Today I would like to share with you a card with handmade foamiran flowers. This time to made my card I used a combination of sheet from two collections: "Romantic Day & Gold" and "Cosy Cottage & Gold". I made the flowers using a set of dies #8 and the newest in store - stamen dies. I also used a few other dies: rose doily #4, twig #9 and my favorite heart leaves #6

I hope you like it and see you soon! 




Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

  











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz