czwartek, 1 października 2020

Kartka z wycinanymi kwiatami/A card with cut flowers

 Witajcie.

Czy zdarzyło Wam się używać w pracach gotowych elementów do wycinania? Ja kiedyś bardzo się przed nimi broniłam, ale od kilku miesięcy jestem z nimi zaprzyjaźniona. I coraz chętniej ich używam.

Dziś pokazuję Wam komplet na Chrzest Święty małego dżentelmena. Wykorzystałam moją ulubioną kolekcję Summer time & gold, użyłam arkuszy 02 i 03. Zdjęcie oprawiłam w największą serwetkę z kompletu okrągłych ramek. Kwiaty wycięłam z paseczka 02 z tej samej kolekcji. Do kompozycji dodałam wycięte gałązki z wykrojnika #7 i #10.


Welcome.
Have you ever used ready-made elements for cutting in your work? I used to defend myself against them a lot, but for several months I've been friends with them. And I use them more and more.
Today I am showing you a set for the Holy Baptism of a little gentleman. I used my favorite collection Summer time & gold, I used sheets 02 and 03. I framed the photo in the largest napkin from a set of round frames. I cut flowers out of a strip 02 from the same collection. I added twigs cut from die # 7 and # 10 to the composition.





Produkty, których użyłam ze sklepu: / Products I used from the store:


Pozdrawiam / I greet you

Renia 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz