piątek, 2 października 2020

Choinkowa kartka/ Christmas tree card

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną kartkę w świątecznym klimacie.
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Cosy Cottage&Gold" oraz "White&Gold".
Wykorzystałam też wykrojniki świątecznych gałązek.

Do kartki przygotowałam czerwone kwaty z foamiranu Irańskiego, 
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty poinsecji".

Hello, 

Today I prepared for you another Christmas card.
I used sheets from two collection of paper - "Cosy Cottage&Gold" and "White&Gold".
I also used "Christmas twigs" die cut.

For this card I made Iranian foamiran flowers,
which I cuted with "Poinsettia flowers" die.





Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz