środa, 30 września 2020

Święta w klimacie Shabby Chic / Shabby Chic Christmas card

Cześć!

Przygotowałam dziś dla Was bogato zdobioną, wielowarstwową kartkę świąteczną :) Do tego projektu użyłam arkuszy z dwóch pięknych kolekcji: "Cosy Cottage & Gold" i "Glamour Dreams & Silver" + papier premium ze srebrnymi gwiazdeczkami. Tym razem postawiłam na styl shabby chic - użyłam tu mnówsto koronek i brokatu ;) Kompozycję utworzyłam z papierowych poinsecji, użyłam także pozostałych najnowszych wykrojników - świątecznych gałązek :)

Hello!

My inspiration for today is a richly decorated, multi-layered Christmas card :) For this card I used a sheets two collection of papers: "Cosy Cottage & Gold" and "Glamour Dreams & Silver" + premium paper with silver stars.. This time I chose the shabby chic style ;) I used a lot of lace and glitter ;) I created the composition from paper flowers cut using the poinsetiia dies set. I also used the other latest dies - Christmas twigs.








Materiały Craft Passion: / Craft Passion products:


Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja spodoba Wam się ;)

Pozdrawiam Was ciepło,

Natalia


I hope you like my inspiration :)

Greetings, 

Natalia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz