piątek, 18 września 2020

Jesienny blask/Autumn glow

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę w kolorach jesieni.
Użyłam dwóch kolekcji papierów - "Romantic Day&Gold" oraz "Cosy Cottage&Gold".
Wykorzystałam też wykrojnik - różaną serwetkę oraz gałązki świąteczne i gałązki #9.
Do kartki przygotowałam papierowe kwiaty.
Wycięłam je wykrojnikiem kwiaty #9 i pokolorowałam tuszami Distress Oxide.

Hello,

I prepared for you a card with the colors of autumn.
I used two collectio of paper - "Romantic Day&Gold" oraz "Cosy Cottage&Gold".
I also used a die - "doily #4 roses" and Christmas twigs.

For this card I prepares paper flowers.
I used die cut "flowers #9" and colored them with Distress Oxide inks.





Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

   

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz