czwartek, 17 września 2020

Komunijna kartka z Summer Time and Gold

 Witajcie kochani, dzisiaj przychodzę do Was z kartką komunijną z moją ulubioną kolekcją Summer Time & Gold. Uwielbiam niebieski kolor, dlatego też cieszę się gdy tylko mam do stworzenia pracę w tych kolorach. Kartkę ozdobiłam ręcznie wykonanymi kwiatami z wykrojnika nr 8. Jestem nimi zachwycona, kwiaty z foamiranu same się tworzyły. Do stworzenia kompozycji użyłam kompletu okrągłych wykrojników oraz jako wypełnienie gałązek nr 7 i nr 10.

Hello guys, today I come to you with a communion card with my favorite collection Summer Time & Gold. I love blue color, so I am happy whenever I have to create work in these colors. I decorated the card with hand-made flowers from die no. 8. I am delighted with them, flowers made of foamiran formed by themselves. To create the composition, I used a set of circular dies and as a filling for twigs No. 7 and No. 10.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:




Dziękuję Wam i do następnego razu.

Thank you and see you next time.

Renia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz