sobota, 19 września 2020

Anna Sawicka - gościnnie / as a guest

Witajcie,
Dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu Annę Sawicką,
która została fanem lipca 2020 na grupie Craft Passion Fan Club.

Hello,
Today we have a pleasure to host on our blog Anna Sawicka,
who became a fan of July 2020 at the Craft Passion Fan Club group.


Matka, żona, pracownik korporacji na co dzień zmagający się cyferkami a po godzinach fanka scrapbookingu, który daje mi chwilę wytchnienia a jednocześnie daje olbrzymią frajdę, jak widzę, że to co zrobiłam jeszcze komuś się podoba - i to chyba dla mnie największa nagroda :-) 
Motto na kartce już od jakiegoś czasu jest również moim mottem - małymi kroczkami należy zmierzać do obranego przez siebie celu - ja poprzez szkolenia, warsztaty i kursy staram się doskonalić swoje umiejętności i być coraz lepszą w tym co robię. Daleko mi jeszcze do mistrzostwa, ale kto zabroni mi marzyć ;-) 
Moje miejsce w sieci to Papierowy mix na FB i papierowymix na IG.

Mother, wife, corporation employee and big fan of scrapbooking after hours. Scrapbooking gives me a moment of break and a lot of happiness when I see someone else also likes what I've made - this is the best reward for me:-) Sentence on the card is also my sentence - step by step we should go to reach our chosen goal - through training, workshops and courses I try to improve my skills and be better and better at what I do. I am still far from the championship, but who will stop me from dreaming ;-)




Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


Dziękuję Pani Aniu za przyjęcie zaproszenia i wykonanie inspiracji!
Drodzy czytelnicy naszego bloga zapraszam do dołączenia do naszej twórczej społeczności,
czyli do grupy na Facebooku Craft Passion Fun Club, gdzie możecie udostępniać zdjęcia swoich prac z wykorzystaniem naszych papierów oraz wykrojników.

Thank you  Ania for accepting the invitation and making this inspiration!
Dear readers of our blog, I invite you to join our creative community,
that is to the Facebook group Craft Passion Fun Club, where you can share photos of your projects using our papers and cutting dies. 


Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz