wtorek, 3 września 2024

Kartka z króliczkową baletnicą / Card with a bunny ballerina

 Cześć!

Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam karteczkę dla małej dziewczynki. Użyłam tutaj arkuszy z aż trzech kolekcji papierów: Cute Bunny Girl, Bee Happy oraz Summer Time. Głównym elementem jest tu króliczkowa baletnica z okładki kolekcji Cute Bunny Girl. Jak widzicie, użyłam tutaj najnowszego wykrojnika owalnej ażurowej serwetki - skleiłam razem dwie serwetki i wyembossowałam je, aby uzyskać efekt 3D. Następnie przykleiłam moją serwetkę do białego papieru i wycięłam nożyczkami z niewielkim marginesem. 

Kartkę ozdobiłam kwiatami z tkaniny zrobionymi z użyciem wykrojników kwiaty #11, małe kwiaty #11 oraz niezapominajki. Dodałam także trochę białych gałązek oliwnych, wiosennych listków pomalowanych akwarelą oraz mniejszy banerek #2 z napisem.

Lubicie wykonywać kartki dla dzieci? :)  


Hi!

For my today's inspiration I have prepared a card for a baby girl. I used sheets from as many as three collections here: Cute Bunny Girl, Bee Happy and Summer Time. The main element is a bunny ballerina from the cover of Cute Bunny Girl collection. As you can see, I used the newest oval doily die here - I glued two doilies together and embossed them to get 3D effect. Next, I glued my doily to white paper and cut it out with a small margin using scissors. 

I decorated card with fabric flowers made using flowers #11, small flowers #11 and forget-me-nots cutting dies. I also added some white olive branches, watercolor painted spring leaves and the smaller banner #2 with inscription. 

Do you like creating cards for children? :)






Wykorzystałam: / I used here:


 

 

 

 

 

 

 




Miłego dnia! / Have a nice day!

Jowita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz