czwartek, 29 sierpnia 2024

Wedding exploding box / Pudełko wybuchające na ślub

Hello friends! This is my last post as a designer for Craft Passion so I created my favourite type of project - exploding box. I made this box for a wedding with Romantic Memories collection which is delicate and so romantic. I decorated it with lots of cut outs and lovely illustrations from collection. I hope you will like it. 

Cześć przyjaciele! To mój ostatni post jako projektanta Craft Passion, więc stworzyłem mój ulubiony typ projektu - pudełko eksplodujące. Zrobiłam to pudełko na ślub z kolekcji Romantic Memories, które jest delikatne i romantyczne. Udekorowałam je wieloma wycinankami i pięknymi ilustracjami z kolekcji. Mam nadzieję, że wam się spodoba.













Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 

 

 

 

 




Have a nice creative day / Miłego twórczego dnia
Kristína

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz