sobota, 23 września 2023

Świąteczny Exploding Box /Christmas Exploding Box

Na moją inspirację przygotowałam świąteczny exploding box.
Do ozdobienia mojego pudełeczka użyłam papierów z kolekcji „Christmas Tales” oraz papier kraftowy.
Użyłam także zielony arkusz z kolekcji "Romantic Memories" do wycięcia wszystkich listków.
Użyłam też najnowszych świątecznych wykrojników: świątecznego wianka z poinsecją, jelenia, zimowego skrzata, gałązek ostrokrzewu i gałązek z kuleczkami, lecącego gołębia, napis Wesołych świąt oraz świąteczną girlandę.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia zimowych prac.

For my inspiration I prepared a Christmas exploding box.
To decorated my box i used „Christmas Tales” collection and craft paper.
I also used green sheet from the "Romantic Memories" collection to cut out the leaves.
I used new christmas cutting dies: Christmas wreath with poinsettia, deer, winter gnome, holly twigs with curls and twigs with berries, flying dove, polish inscription Wesołych Świąt and christmas garland .
I hope I have inspired you to create winter works of art.












Produkty Craft Passion / Craft Passion products:




 




  Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz