czwartek, 21 września 2023

Świąteczna kartka ślubna / Christmas wedding card

 Witajcie,

Grudzień to oprócz prezentów, choinki i spotkań z rodziną jest również czasem ślubów. Z tej okazji przygotowałam kartkę z najnowszej kolekcji Christmas Tales oraz wykorzystałam najnowsze wykrojniki poinsecji, gałązek ostrokrzewu oraz gałązek z kuleczkami. W centralnej części użyłam serwetkę owalną oraz tańczącą parę młodą. Mam nadzieję, że udało mi się oddać charakter ślubu zawartego podczas świąt Bożego Narodzenia.

Hello,

December, apart from gifts, Christmas tree and meetings with family, is time for weddings. On this occasion I've prepard card from the newest collection Christmas Tales and I used the newest cut dies: poinsettia, holly twigs and twigs with berries. In the middle I used oval frame and dancing bride and groom. I hope, I've managed to covey the character of a wedding celebrated during Christmas. 






Użyłam / I used:





Pozdrawiam / Greetings:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz