czwartek, 18 maja 2023

Słonecznikowe LO / LO with sunflowers

 Witajcie

Dziś przychodzę do Was z formą, która stanowi dla mnie wyzwanie, ale ostatnimi czasy coraz częściej u mnie gości - LO. Tym razem wykorzystałam najnowszą kolekcję Bee Happy. W centralnej części znalazło się miejsce na zdjęcie o wymiarach 10*15 cm wycięte z wykrojnika ramka do zdjęć. Dokoła pojawiła się kompozycja ze słoneczników i stokrotek wyciętych z wykrojnika słoneczniki i listki. Do tego dodałam pszczółki i motylka również wycięte z najnowszych wykrojników. 

Hello

Today I prepared LO - form which is always a challenge for me, but lately I make it very ofen. This time I used the newest collection Bee Happy. There is a place for photo 10*15 cm in the middle cut from photo frame cut die. Around it I've added composition from sunflowers and daisies cut from sunflowers and leaves cut die. I've also added bees and butterfly from the newest cut dies. 






Użyłam / I used:






Pozdrawiam/ Greetings:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz