poniedziałek, 6 marca 2023

Siedzące dzieci/ Sitting babies

 Cześć!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwie dziecięce kartki, jedną dla chłopca, drugą dla dziewczynki. Głównym elementem każdej z kartek jest siedzące dziecko. Przyznam, że choć wykrojnik siedzące dziecko posiadam już od dawna to użyłam go po raz pierwszy. Jak się okazało wycinanki łatwo skleić w całość, a gotowy element prezentuje się efektownie. Dlatego jeżeli ktoś jeszcze się waha serdecznie polecam zestaw wykrojników siedzące dziecko. Ja z pewnością jeszcze nie raz wykorzystam te wykrojnik w dziecięcych projektach. Kartkę dla chłopca wykonałam z niebieskich papierów z kolekcji Glamour Dreams&Silver, zaś kartkę dla dziewczynki z papierów Cute Bunny Girl. Listki i gałązki wycięłam z okładki z kolekcji Romantic Memories.

Hello!

For today's inspiration I've prepared two children's cards, one for a boy, the other for a girl. The main element of each card is a sitting baby. I admit that although I've had a sitting baby die for a long time, I used it for the first time. As it turned out the cutouts are easy to glue together, and the finished element looks impressive. Therefore, if anyone is still hesitating, I highly recommend a set of cutting dies sitting baby. I will certainly use these dies more than once in children's projects. I made a card for a boy from blue papers from Glamour Dreams&Silver collection, and a card for a girl from Cute Bunny Girl papers. I cut out leaves and twigs from the cover from the Romantic Memories collection. 

Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

 









Pozdrawiam/ Greetings

Justyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz