wtorek, 7 marca 2023

Shadow box z kielichem 3D / Shadow box with 3D chalice

Witajcie!

 Ostatnio wpadłam na pomysł wykorzystania wykrojnika kielicha do ozdobienia komunijnego shadow boxa. I oto jest - pamiątka Pierwszej Komunii Świętej z papierowym kielichem 3D i małymi kwiatami. Użyłam tutaj też gałązek #12, IHS z drobną koronką i wianka z bluszczu. Chciałam, żeby mój shadow box był elegancki i odpowiedni zarówno dla chłopca, jak i dla dziewczynki, więc wykonałam go wykorzystując głównie beżowe arkusze z kolekcji Romantic Memories Basic.

Dajcie znać, co sądzicie o moim papierowym kielichu 3D. Może wykorzystacie ten pomysł w swoich projektach?


Hello!

Recently, I came up with and idea to use the chalice die to decorate communion shadow box. And here it is - a souvenir of the First Holy Communion with a 3D paper chalice and small flowers. I also used twigs #12, IHS with tiny doily and ivy wreath. I wanted my shadow box to be elegant and suitable for both boy and a girl, so I made it using mainly beige sheets of Romantic Memories Basic collection.

Let me know what do you think about my 3D paper chalice. Maybe you will use this idea in your projects?









Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 





Pozdrawiam / Greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz