wtorek, 10 stycznia 2023

Ramka ze słonecznikami / Photo frame with sunflowers

Witajcie!

Widzieliście już najnowsze wykrojniki Craft Passion? Które najbardziej wpadły Wam w oko? 
Moją pierwszą inspiracją z naszymi nowościami jest ramka na zdjęcie wykonana z kolekcji Romantic Memories. Może być ona dobrym pomysłem na prezent (na przykład dla babci i dziadka).
Jako bazę wykorzystałam kawałek tektury, który okleiłam papierem. Następnie wykorzystałam nowy zestaw wykrojników ramek do zdjęć. Moją pracę udekorowałam papierowymi słonecznikami oraz uroczymi biedronkami i pszczółką. Dodałam też trochę listków z arkusza Romantic Memories PIC1.

Macie już pomysły na wykorzystanie nowych wykrojników Craft Passion? Już od jutra, 11 stycznia, trafią one do sprzedaży!


Hello!

Have you seen the newest Craft Passion dies yet? Which of them caught your eye the most?
My first inspiration with our new products is a photo frame made from the Romantic Memories collection, It can be good gift idea (for example for grandma and grandpa). 
As a base, I used a piece of thick cardboard that I covered with paper. Next, I used new photo frame dies set. I decorated my work with paper sunflowers, cute ladybugs and bee. I also added some leaves from Romantic Memories PIC1 sheet.

Do you already have ideas for using the newest Craft Passion dies? They will go on sale tomorrow, January 11th!







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:










Pozdrawiam / Greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz