czwartek, 12 stycznia 2023

Kartka w sielskim klimacie
A card in a country mood

Cześć!
Podczas wczorajszej transmisji na Facebooku miałam przyjemność zaprezentować Wam szczegółowo nowości wykrojnikowe oraz wykonać kartkę z użyciem niektórych z nich. Ponieważ uwielbiam kwiaty na swoich pracach "na pierwszy ogień "wybrałam zestaw kwiatowych wykrojników słoneczniki i listki. Nie mogłam też oprzeć się motylowi, pszczółce i biedronce. Ramka na zdjęcie stała się ramką obrazka i tak oto powstała kartka z wiejskim widoczkiem. To nietypowa dla mnie praca pod względem stylistyki, ale świetnie się przy niej bawiłam. Mam nadzieję że Wam również przypadnie do gustu i wczujecie się w ten sielski klimat.

Hello!

During yesterday's Facebook LIVE, I had the pleasure of presenting in detail new die-cuts and making a card using some of them. Because I love flowers on my projects, "first fire" I chose a set of floral dies - sunflowers and leaves. I also couldn't resist the butterfly, the bee and the ladybug. The photo frame became a picture frame and that's how a card with acountry mood was created. It's an unusual work for me in terms of style, but I had a lot of fun doing it. I hope you will also like it and feel the idyllic atmosphere.








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

          

         

Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam, Małgosia

Thanks for attention. Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz