wtorek, 20 grudnia 2022

Torebka dla babci / A bag for grandma

 Cześć!

Już za miesiąc w całej Polsce będziemy obchodzić dzień babci, dlatego już dziś mam dla was inspirację na tę okazję. Dla swojej babci przygotowałam papierową torebeczkę w stylu vintage. Craftową bazę ozdobiłam kolekcją Cosy Cottage & Gold oraz kwiatami z materiału. Kwiaty te wykonałam przy użyciu wykrojnika kwiaty #13. Wykorzystałam także owalną serwetkę, listki róży oraz gałązkę z kwiatami #2. Mam nadzieję, że torebeczka spodoba się babci. Wewnątrz planuję umieścić coś słodkiego albo drobny upominek ;) .


Hi! 

In just a month, we will be celebrating Grandma's Day all over Poland, so today I have some inspiration for you for this occasion. I made a vintage paper bag for my grandma. I decorated craft paper base with the Cozy Cottage & Gold collection and fabric flowers. I made these flowers using the flower #13 set. I also used an oval doily, rose leaves and a twig with flowers #2. I hope grandma will like the bag. I'm going to put something sweet or a small gift inside ;) .



Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 




Pozdrawiam / Greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz