wtorek, 6 grudnia 2022

Pudełko na pierniczki / A gingerbread box

 Witajcie! Albo raczej... ho ho ho!

Dzisiaj Mikołajki! To dobra okazja, by podarować komuś drobny upominek. Dlatego w ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam pudełko na pierniczki. Jako bazy użyłam pudełka na kartkę DL, które ozdobiłam arkuszami White & Gold 04 i Cosy Cottage 03. Dodałam tu czerwone papierowe poinsecje, trochę świątecznych gałązek i bombki z naszej świątecznej girlandy. Na środku znajduje się także shaker box i owalna ramka. A ten pierniczek został wykonany przy użyciu papieru kraftowego, wykrojnika w kształcie serca (z zestawu z serwetką i obrączkami) i białego pudru do embossingu. Jak Wam się podoba mój pomysł na zapakowanie pierniczków?

Hello! Or rather... ho ho ho!

Today is St. Nicholas' Day! It's a good occasion to give someone a small gift. That's why I prepared a gingerbread box for today's inspiration. I used DL card box as a base and I decorated it with White & Gold 04 and Cosy Cottage 03 sheets. I added here red paper poinsettias, some Christmas twigs and baubles from our Christmas garland. In the middle there is also a shaker box and an oval frame. And that gingerbread was made using craft paper, heart shaped cutting die (from the set with a doily and rings) and white embossing powder. How do you like my idea for gingerbread packaging?






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 

 




Pozdrawiam! / Greetings!

Jowita
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz