poniedziałek, 12 grudnia 2022

Elegancka kartka dla kobiety / An elegant card for a woman

 Cześć!
Dzisiaj witam się z Wam kartką. Elegancka, uniwersalna kartka na wiele okazji.
Tworząc kartkę postanowiłam dodać jej kontrastu. Dlatego połączyłam granat ze złotem.
Kwiaty wykonałam z papieru scrapowego i dodałam im złote środki.

Materiały jakie wykorzystałam to:
- papiery "Glamour Dreams"
- papiery "Romantic Memoories"
- taśma dwustronnie klejąca 1,5 mm/6mm
- komplet wykrojników gałązki świąteczne
- komplet wykrojników serwetka owalna
- komplet wykrojników kwiaty #13
- komplet wykrojników gałązki #12

Hi!
Today I greet you with a card. An elegant, universal card for many occasions.
When creating a card, I decided to add contrast to it. That's why I combined garnet with gold.
I made the flowers from scrap paper and added golden centers to them.

The materials I used are:
- "Glamor Dreams" papers
- "Romantic Memories" papers
- double-sided adhesive tape 1.5 mm / 6 mm
- a set of Christmas twigs dies
- a set of dies for an oval napkin
- a set of flower dies #13
- a set of twig dies #12






Produkty Craft Passion / Craft Passion products 







Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz