wtorek, 25 października 2022

Z choinką i gwiazdami... / With a Christmas tree and stars...

Cześć!

Do świąt zostały już tylko dwa miesiące! W tym roku zamierzam wysłać kilka ręcznie robionych świątecznych kartek, dlatego dzisiaj przedstawiam jedną z nich. Wykonałam ją z arkuszy Glamour Dreams 01 i White & Silver 03. Użyłam także granatowej i srebrnej farbki akwarelowej oraz srebrnego papieru lustrzanego. Na środku umieściłam małe owalne ramki i choinkę (skleiłam ze sobą dwie warstwy i wyembossowałam). Przygotowałam poinsecję oraz świąteczne gałązki, których użyłam do wykonania kompozycji. Co myślicie o takim pomyśle na szybką kartkę, która kojarzy się z gwieździstą, zimową nocą? 

Hi!

There are only two months left until Christmas! In this year I'm going to send some handmade Christmas cards, so today I present one of them. I made it of Glamour Dreams 01 and White & Silver 03 sheets. I also used navy blue and silver watercolor paints and silver mirror paper. In the center I placed small oval frames and a Christmas tree (I glued two layers togeteher and embossed it). I prepared a poinsettia and Christmas twigs, which I used to make the composition. What do you think about such an idea for a quick card that is associated with a starry winter night? 






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 


 


 


 



Pozdrawiam ciepło / Warm greetings
Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz