środa, 26 października 2022

Bożonarodzeniowy exploding box
Christmas exploding box

Cześć!
Jestem ciekawa czy wykonujecie exploding boxy na Boże Narodzenie. Jeśli tak, to mam dla Was pomysł na wykonanie przestrzennego elementu na środek pudełeczka. Wykorzystałam wykrojnik choinki z bombkami do stworzenia choinki 3d, wystarczyło skleić ze sobą kilka takich choinek. Proste, prawda? Na wieczku wykonałam shaker, które bardzo lubię. Dzięki wykrojnikowi dekoracyjnej choinki łatwo wycięłam fantazyjne okienko i umieściłam w nim choinkę.

Hello!
I am curious if you do exploding boxes for Christmas. If so, I have an idea for you to make a spatial element for the center of the box. I used a Christmas tree die with baubles to create a 3D Christmas tree, it was enough to glue several Christmas trees together. Simple isn't it? I made a shaker on the lid, which I like very much. Thanks to the decorative Christmas tree die, I easily cut out a fancy window and put a Christmas tree in it.








 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:  

          

          

                     

 

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz