wtorek, 27 września 2022

Czekoladownik dla nauczyciela / Chcolate box for a teacher

 Cześć!

Zbliża się 14 października. Tego dnia w Polsce obchodzimy Dzień Edukacji Narodowej. To dobra okazja, aby podziękować nauczycielom, dlatego na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam czekoladownik na Merci. Jest on wykonany głównie z kolekcji Summer Time & Gold. Użyłam tu także najnowszych owalnych ramek oraz gałązek z kwiatami #1 i #2. Udekorowałam moją pracę papierowymi kwiatami (powstałymi przy użyciu zestawu kwiaty #11) oraz malutkim zeszytem wykonanym z arkusza Cosy Cottage 03. Co myślicie o tym pomyśle?

Hi!

October 14th is coming. On this day, we celebrate National Education Day in Poland. It's good opportunity to thank the teachers, so for my today's inspiration I have prepared a box for Merci chocolates. It's mainly made of Summer Time & Gold collection. I also used here the newest oval frames and twigs with flowers #1 and #2. I decorated my work with paper flowers (prepared using flowers #11 set) and a small notebook made of Cosy Cottage 03 sheet. What do you think about this idea?






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 

  



Pozdrawiam / Greetings

Jowita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz