piątek, 5 sierpnia 2022

Motyl / Butterfly

 Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z motylem w moich ulubionych fioletach.
Bazę hdf okleiłam papierami z kolekcji Romantic Memories,
nałożyłam trochę maski i ostatecznie ozdobiłam kwiatami
z papieru akwarelowego, dodałam listki, wstążkę i sznurek
oraz trochę różnych "posypek". Na koniec pracę pochlapałam.

Hello!
Today I come to you with a butterfly in my favorite purples.
I covered the HDF base with papers from the Romantic Memories collection,
I put on some masks and finally decorated with flowers
from watercolor paper, I added leaves, ribbon and string
and some different "sprinkles". At the end, I splashed my work.






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

  

  

  

Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz