wtorek, 2 sierpnia 2022

Czekoladownik na Merci / Box for Merci chocolates

 Cześć!

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł połączenia tego koloru kwiatów z kolekcją Romantic Memories. Postanowiłam stworzyć czekoladownik na Merci, który udekorowałam kwiatami wykonanymi z użyciem zestawu kwiaty #13 . Użyłam tu okrągłej serwetki i listków z zestawu basic. Dodałam także listki wycięte z arkusza Romantic Memories PIC1 oraz kłosy z arkusza Communion Memories, które znalazły się tutaj nie bez powodu. Pudełeczko jest upominkiem dla mężczyzny, dlatego nie dodawałam tu zbyt wielu ozdób.

Hello!

Some time ago I came up with an idea of combining this color of flowers with the Romantic Memories collection. I decided to create a box for Merci chocolates, which I decorated with flowers made using flowers #13 set. I used here round doily and leaves from basic set. I also add leaves cut from Romantic Memories PIC1 sheet and wheat ears from Communion Memories sheet, which are here for a reason. This box is a gift for a man, so I didn't add too many adornments here.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:






Pozdrawiam! / Greetings!

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz