piątek, 7 stycznia 2022

Ślubne serce / Wedding heart

 Cześć :)
Dziś chciałam pokazać Wam ślubną kartkę w kształcie serca. Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Romantic Memories, arkuszy 01 i 04. Kompozycje zbudowałam z ażurowego wykrojnikowego serca, na które nakleiłam obrączki (z zestawu z wykrojnikiem serce), papierowych kwiatów z wykrojnika kwiaty #8, kwiatów wyciętych z arkusza papieru Romantic Memoriec PIC01. Użyłam również wykrojników gałązki#10 oraz banerki klasyczne.

Hi :)
Today I wanted to show you a wedding card in the shape of a heart. To make it, I used papers from the Romantic Memories collection, sheets 01 and 04. I built the compositions of an doily heart die on which I glued wedding rings (from a set with a heart die), paper flowers from a flower # 8 die set, flowers cut from a sheet of paper Romantic Memoriec PIC01 . I also used twig #10 dies and classic banners.








Produkty Craft Passion / Craft Passion products:





Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz