środa, 5 stycznia 2022

Komunijny cukierek
Communion candy

Cześć!
Przygotowujecie już upominki na Pierwsze Komunie Święte? Jeśli zastanawiacie się jak w nietypowy sposób można zapakować prezent na tę okazję, to mam dziś coś w sam raz dla Was! Przygotowałam pudełko w kształcie cukierka, które ozdobiłam papierami z kolekcji Romantic Memories oraz elementami do wycinania Communion Memories. Okrągłą serwetkę ułożyłam warstwowo, a kompozycję wykończyłam małymi kwiatuszkami z foamiranu i i kilkoma listkami. Skorzystałam z gotowej bazy, więc projekt jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu, a na pewno przypadnie do gustu każdemu dziecku.

Hi, hello!
Are you already preparing gifts for the First Holy Communion? If you are wondering how you can pack a gift for this occasion in an unusual way, I have something for you today! I prepared a candy-shaped box, which I decorated with papers from the Romantic Memories collection and Communion Memories cutting elements. I placed the round doily in layers, and finished the composition with small foamiran flowers and a few leaves. I used a ready-made base, so the design is very simple and quick to make, and it will surely appeal to every child.








 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

       

     

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz