niedziela, 30 maja 2021

Urodzinowy łapacz snów/ Birthday dreamcatcher

 Cześć!

Moja dzisiejsza propozycja to kartka urodzinowa, którą wykonałam dla koleżanki. Okrągła ramka zainspirowała mnie do stworzenia łapacza snów, który ozdobiłam kwiatami z papieru wykonanymi z zestawu wykrojników kwiaty #9 oraz gałązkami #10 i #11. Wykorzystałam również kwiaty wycięte z arkusza z elementami do wycinania z kolekcji Glamour Dreams&Silver, motylki z kolekcji Romantic Day&Gold oraz słowa z paska 03 z kolekcji Summer Time&Gold. 

Hello!

My proposal today is a birthday card that I made for my friend. The round frame inspired me to create a dreamcatcher which I decorated with paper flowers made from a set of flower dies #9 and twigs #10 and #11. I also used flowers cut from a sheets with elements to cut from the Glamour Dreams&Silver collection, butterflies from Romantic Day&Gold collection and words from the paper strip 03 from Summer Time&Gold collection. 


Wykorzystałam/ I used:





Pozdrawiam/ Greetings 

Justyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz