piątek, 21 maja 2021

Kartka ślubna/ Wedding card

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was ślubną kartkę.
Do jej ozdobienia wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji papieru
- "Romantic Day&Gold" oraz "Cosy Cottage&Gold".

Nie mogło zabraknąć naszych nowych wykrojników.
Użyłam "ramkę DL #2", "serwetka serce + obrączki".
Z foamiranu irańskiego stworzyłam kwiaty,
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty - stokrotki".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I prepared for you a wedding card
which I decorated with two collection of paper
- "Romantic Day&Gold" and "Cosy Cottage&Gold".

I also used new die cuts - "DL frames #2" and "heart doily + wedding rings".
I made white Iranian foamiran flowers
which I cuted with "flowers - daisies" die cut.

I invite for my inspiration!






Zapraszam również na film/ I invite you also for watching YouTube tutorial:


Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:



  

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz