piątek, 16 kwietnia 2021

Dziewczęca zawieszka/ Baby decoration

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja, to dziewczęca zawieszka,
która powstała na okrągłej bazie HDF.
Do jej ozdobienia wykorzystałam dwie kolekcje papierów
- "Romantic Day&Gold" oraz "Cute Bunny Girl".

Wykorzystałam także wykrojnik "border #2 gałązki"
oraz pasujące do borderu "gałązki #11".
Z wykrojników "kwiaty #8" i "kwiaty #9"
wykonałam kwiaty z foamiranu irańskiego.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I prepared for you girly home decor
which I mede with round HDF base.
I used two collection of paper
- "Romantic Day&Gold" and "Cute Bunny Girl".

I also used die cut "border #2 twigs" and matching "twigs #11".
With die cuts "flowers #8" and "flowers #9"
I made Iranian foamiran flowers.

I invite you for my inspiration!





W pracy użyłam/ I used:

  

 

 

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz