czwartek, 11 lutego 2021

Walentynki / Valentine's Day

 Cześć

Już za kilka dni 14 luty czyli dzień świętego Walentego, patrona zakochanych. Dla mnie to szczególny dzień bo właśnie 4 lata temu przyszła na świat moja kochana Zosieńka 😍 ale nie urodzin będzie dotyczyć inspiracja. 

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę walentynkową. Wykorzystałam papiery z kolekcji Glamour Dreams & Silver arkusz 03.Do dekoracji użyłam wykrojników: w centralnej części użyłam Kompletu z owalna ramką z listkami, do kompozycji kwiatowych użyłam wykrojników kwiaty #8 i uzupełniłam listkami nr #10 oraz gałązką #9. Ponadto do dekoracji użyłam banerków z zestawu banerków z cyframi.

Hey

In just a few days, February 14, which is Saint Valentine's Day, the patron saint of lovers. It is a special day for me because my beloved Zosieńka was born 4 years ago 😍 but it will not be my birthday that will be inspired by it.

For today's inspiration I have prepared a Valentine's Day card. I used papers from the Glamor Dreams & Silver collection sheet 03. I used dies for decoration: in the central part I used a set with an oval frame with leaves, for floral arrangements I used flowers # 8 and supplemented with leaves # 10 and a sprig # 9. In addition, for decoration, I used banners from a set of banners with numbers.






Ze sklepu użyłam / I used from store:

Pozdrawiam / Regards

Renia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz