piątek, 12 lutego 2021

Różowe Walentynki/ Pink Valentines Day

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was różową kartkę z okazji Walentynek.
Kartka powstała z arkuszy kolekcji "Cosy Cottage&Gold" oraz "White&Gold".
Wykorzystałam także wykrojnik serwetki z listkami.

Do kartki przygotowałam papierowe kwiatki, wycięte wykrojnikiem "kwiaty #9".
Kompozycję uzupełniłam "listkami #10" oraz napisem "Kocham".

Hello,

Today I prepared for you pink Valentine's Day card.
I used sheets from two collection of paper - "Cosy Cottage&Gold" and "White&Gold".
I also used doily with leaves.

For the card I prepared paper flower which I cuted with "flowers #9" die cut.
I completed the composition with "leaves #10".





W pracy użyłam/ I used:

   

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz