wtorek, 2 lutego 2021

Dla Julii
For Julia

  Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę w moim ulubionym formacie, czyli DL. Bardzo lubię róże z wykrojnika Kwiaty nr 8, ale byłam ciekawa jak będą wyglądały zrobione z wykrojnika Kwiaty nr 5. Mimo że kształtowałam je bardzo podobnie, to kwiaty różnią się znacząco. To cudowne, że jedna technika pozwala nam uzyskać różne kwiaty w zależności od kształtu wyciętych płatków! Moja kartka utrzyma jest w kolorze srebrno-szarym, ze złotymi akcentami. Dodałam też serwetkę #3 oraz kilka gałązek. Zapraszam do oglądania!

Hello!
For today's inspiration, I have prepared a card in my favorite format, i.e. DL. I really like the roses from the Flowers no 8 die, but I was curious how they would look when made from the Flowers no 5 die. Even though I shaped them very similarly, the flowers differ significantly. It's wonderful that one technique allows us to get different flowers depending on the shape of the petals cut! My card will be silver-gray with golden accents. I also added Doily # 3 and some twigs. Enjoy!








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 

 

 

Uściski, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz