piątek, 29 stycznia 2021

Kartka z misiem/ Card with a teddy bear

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was dziecięcą kartkę z misiem.
Powstała ona z kolekcji "Summer Time&Gold".
Do stworzenia shakera wykorzystałam wykrojnik "kwadratowa ramka #1".

Kwiaty z foamiranu wycięłam wykrojnikami "kwiaty #5" i "kwiaty #9".
Nie mogło zabraknąć naszego wykrojnika " pręciki do kwiatów"
Wykorzystałam również listki oraz banerki klasyczne.

Hello,

Today I prepared for you a card with a teddy bear.
I used collection "Summer Time&Gold".
With "square frames #1" I made a shaker box.

I also prepared Iranian foamiran flowers which I made
with "flowers #5, "flowers #9" and "flowers stamens".
I completed the composition with leaves and classic banners die cut.






Proces tworzenia kartki możecie prześledzić na filmie/
All creating process you can see on the film:


W pracy użyłam/ I used:

    

  

 

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz