czwartek, 2 kwietnia 2020

Z okazji urodzin / For birthday

Cześć :)
Dziś chciałam pokazać Wam karteczkę na urodziny dla dziewczynki.
Do wykonania karteczki użyłam papierów z kolekcji Cosy Cottage oraz Romantic Day.
Kompozycję wokół ilustracji misiowej baletnicy od MarTa Design,
pod którą umieściłam dwie warstwy nowej serwetki #3,
ułożyłam z papierowych kwiatów wyciętych wykrojnikami kwiaty #5 i #7
oraz gałązek #9 i listków z ramki owalnej.
Jak zawsze, pełna obrazkowa lista użytych produktów znajduje na dole postu.

Hello :)
Today, I'd like to show you birthday card for a girl.
To make the card I used papers from the Cozy Cottage and Romantic Day collections.
A composition around the illustration of a teddy bear ballerina from MarTa Design,
under which I put two layers of new napkin #3,
I put  from paper flowers cut out with flowers #5 and #7 dies
and twigs #9 and leaves from the oval frame.
As always, a full picture list of used products is at the bottom of the post.







Na koniec pokażę Wam jeszcze cały zestaw różowych kwiatuszków
jakie przygotowałam z myślą o pracach dziewczęcych.

At the end I will show you a whole set of pink flowers
which I have prepared for girls' work.



Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  
   


Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz