niedziela, 5 kwietnia 2020

Spełnienia marzeń / Best wishes

Cześć!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę urodzinową. Kartka została wykonana z papierów z kolekcji Glamour Dreams&Silver oraz Romantic Day&Gold. Kompozycję kwiatową wykonałam z elementów wyciętych z arkusza z kolekcji Glamour Dreams&Silver i uzupełniłam gałązkami nr 4. 
Do kartki wykonałam również ozdobną kopertę, która powstała z arkusza 03 z kolekcji White&Gold.

Hello!
For today's inspiration I've prepared a birthday card. It was created from papers from Glamour Dreams&Silver and Romantic Day&gold collections. The folral composition was made from elements cut out of sheet from Glamour Dreams&Silver collection and supplemented with sprigs no. 4. To this card I also made a decorative envelope which was created from sheet 03 from White&Gold collection.

Wykorzystałam/ I used:


Pozdrawiam ciepło/ Greetings warmly
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz