wtorek, 18 grudnia 2018

Banerek ze zdjęciem / A banner with a photo

Witajcie,
Chciałabym Wam pokazać mój banerek świąteczno-zimowy :)
Jest całkiem sporych rozmiarów, ma wysokość 25cm.

Na tło użyłam papieru w deseczkowy wzór Cosy Cottage 03
oraz szablonu w gwiazdki do nałożenia pasty.
Szablon wykonałam z papieru kraft i wykrojnika tło z gwiazdkami .
Rozetki wykonałam z miętowego papieru w lśniące złote kropeczki Summer Time 02 Gold.
Pod rozetki dodałam serwetkę ażurową.
Całość udekorowałam kwiatami z foamiranu wyciętymi wykrojnikami kwiaty #5 i #6 oraz
listkami ostokrzewu i gałązkami choinkowymi aby nadać więcej zimowo-świątecznego akcentu.

Welcome,
I would like to show you my Christmas and winter banner :)
It is quite sizable, it has a height of 25cm.

On the background I used Cozy Cottage 03 paper with wooden pattern
and a star stencil to apply a paste.
The stencil was made of kraft paper and the die background with stars.
Rosettes are made of mint paper Summer Time 02 Gold in shiny gold dots.
I added an doily lace under the rosettes.
I decorated the whole with foamiran flowers cut out with flowers # 5 and # 6 and
with holly leaves and Christmas branches to give a more winter-festive accent.


Produkty Craft Passion: / Craft Passion poducts:
  

    

Przypominam o świątecznym rabacie -15%.
I remind you about the Christmas discount of -15%

Pozdrawiam cieplutko / Warm greetings

2 komentarze: