poniedziałek, 14 grudnia 2015

Scrapowy prezent/ A scrap gift

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać pracę, która jest LO w wersji mini (20cm x20cm). Pracę włożyłam w ramkę, którą zmodyfikowałam na swoje potrzeby. Listki z wykrojnika gałązki świetnie  wpisują się w klimat świąteczny. Całość pracy przykleiłam taśmą dwustronnie klejącą do drewnianego spodu (taśma świetnie się trzyma różnych powierzchni). Część zdjęć i elementów przykleiłam na taśmę 3D. 
Taka ramka wypełniona zdjęciami może być świetnym prezentem świątecznym.

Hello, 
today I'd like to show  a work which is a mini LO (20cmx20 cm). I put it into a frame, I modified to adjust my needs. The leaves from the twiggy die match the Christmassy mood very well. I used the double sided tape to glue the work to the wood (the tape sticks to different surfaces perfectly) and the 3D tape for some of the elements  and photos.
The kind of frame filled with photos can be a great Christmas present. 

Pozdrawiam serdecznie i przypominam o DT Call ;-D
Regards and a little reminder about a DT Call ;-D
.

Craft Passion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz