wtorek, 8 października 2024

Purple and mint gift box / Fioletowo - miętowe pudełko na upominek

 Witajcie!

Połączenie fioletu i mięty chodziło mi  po głowie już od jakiegoś czasu. Uważam, że głęboki fiolet pięknie się prezentuje z delikatną miętą!

Co powiecie na sześciokątne pudełeczko na upominek ozdobione arkuszami z kolekcji Glamour Dreams i Summer Time? Sprawdzi się doskonale na urodzinowy prezent dla kobiety. Wykorzystałam tu wykrojniki: serwetka owalna ażurowa, wiosenne listki, gałązki oliwne, kwiaty #11, małe kwiaty #11 i niezapominajki. Dodałam też trochę elementów do wycięcia z kolekcji Glamour Dreams. Na koniec ozdobiłam moją kompozycję kwiatową brokatem i perełkami.


Hello!

The combination of purple and mint has been on my mind for some time. I think that deep purple looks beautiful with delicate mint! 

What do you think about a hexagonal gift box decorated with sheets from the Glamour Dreams and Summer Time collections? It will be perfect as a birthday gift for a woman. I used cutting dies here: oval doily, spring leaves, olive branches, flowers #11, small flowers #11 and forget-me-nots. I also added some elements to cut out from Glamour Dreams collection. In the end, I embellished my flower composition with glitter and pearls.

 






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 


 

 

 





Pozdrawiam ciepło, / Warm greetings,

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz