sobota, 26 października 2024

Pomysł na świąteczny prezent / A Christmas gift idea

   Cześć! :)
Już za chwilę na dobre wejdziemy w sezon przygotowań świątecznych, 
a moim ulubionym tematem jak co roku są pudełka na słodkości.
Tym razem przygotowałam świąteczne opakowanie na bombonierkę Raffaello®.

Pudełko okleiłam papierami pasującymi do kolorów bombonierki - ze świątecznej kolekcji 
Christmas Tales wybrałam arkusz 04 w czerwoną kratkę.

Na ściankach pudełka nakleiłam ozdobne "medaliony", zrobione z białych serwetek (mniejsza serwetka z zestawu 
Serwetka owalna ażurowa) i owalnych motywów świątecznych. Na górze pudełka umieściłam
 duże poisencje i wycinanki z zestawów: Gałązki z kuleczkami oraz Gałązki ostrokrzewu.


Hello! :) 
We're about to enter the holiday season for good,
 and my favorite topic, as every year, is boxes for sweets. 
This time I prepared a holiday packaging for a Raffaello® chocolate box. 

I covered the box with papers that match the colors of the chocolate box 
- from the Christmas Tales collection I chose sheet 04 in a red checked. 

On the walls of the box I glued decorative "medallions" made of white napkins (a smaller napkin 
from the Oval Openwork Napkin set) and oval Christmas motifs. At the top of the box I placed
 large poinsettias and cutouts from the sets: Twigs with berries and Holly Twigs.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:










Pozdrawiam / Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz