czwartek, 17 października 2024

Drzwi do Świąt
Doors to Christmas

Cześć!
Dzisiejszą inspiracją otwieram sezon bożonarodzeniowy w mojej pracowni. Postanowiłam ozdobić bazę drzwi z HDF, a jak drzwi, to oczywistą dekoracją jest wianek. Wykorzystałam wykrojnik świątecznego wianka z poinsecją, który wycięłam trzykrotnie. Aby wyglądał jeszcze bardziej bogato, dodałam gałązki ostrokrzewu i gałązki z kuleczkami. Dzięki takiej warstwowości praca nabrała głębi. Ponieważ bardzo lubię prace w stylu vintage, gałązki i wianek wycięłam z białego papieru, a następnie pokolorowałam tuszami w 2 odcieniach zieleni, lekko przybrudziłam brązowym tuszem, a następnie całą pracę pobieliłam i pochlapałam na biało, aby dodać zimowego klimatu. Wianek przybrałam ręcznie robionymi kwiatami, bombkami wyciętymi z kolekcji Christmas Tales i kilkoma świątecznymi drobiazgami.

Hello!
Today's inspiration opens the Christmas season in my craft room. I decided to decorate a door base made of HDF, and if it's a door, then the obvious decoration is a wreath. I used a Christmas wreath die with poinsettia, which I cut out three times. To make it look even richer, I added holly twigs and twigs with balls. Thanks to such layers, the work gained depth. Because I really like vintage style work, I cut the twigs and the wreath out of white paper, then colored them with inks in 2 shades of green, slightly dirty them with brown ink, and then whitened and splashed the whole work in white to add a winter atmosphere. I decorated the wreath with handmade flowers, baubles cut out from the Christmas Tales collection and a few Christmas trinkets.





Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

           

               


Zaczęliście już szykować bożonarodzeniowe dekoracje, czy dla Was to zdecydowanie za wcześnie?Pozdrawiam
 Małgosia

Have you already started preparing Christmas decorations, or is it definitely too early for you?
Hugs
 Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz