poniedziałek, 1 lipca 2024

Kwiaty z tkaniny - LIVE / Fabric flowers - LIVE

Cześć! :)
Dzisiaj prezentuję kwiaty z tkaniny, które zrobiłam podczas naszego piątkowego live.
Wykorzystałam usztywniane tkaniny w pięknych odcieniach różu i fioletu, 
a same kwiatki wycięłam wykrojnikami z zestawów: Kwiaty nr #13 oraz Małe kwiaty #11 i #13.
Zapis live znajdziecie na fanpage Craft Passion.

Aby maksymalnie wykorzystać tkaninę, z jej ścinków wycięłam dodatkowo malutkie kwiatki 
(zestaw wykrojników Kwiaty małe #12 oraz Niezapominajki). 
Te kwiatki połączyłam w gałązki, które będą uzupełnieniem kompozycji na moich kartkach.

Hello :)
Today I am presenting fabric flowers, that I made during our Friday live.
I used stiffened fabrics in beautiful shades of pink and purple, 
and I cut out the flowers with die sets: Flowers No. #13, Small flowers #11 and #13. 
You can find the live recording on the Craft Passion fanpage.

To make the most of the fabric, I cut out some tiny flowers from scraps 
(set of Small flowers dies #12 and Forget me not flowers). 
I combined these flowers into twigs, that will be a beautiful complement to the compositions on my cards.








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


        

          






Pozdrawiam / Greetings





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz