piątek, 26 lipca 2024

Kartka w kształcie serca / Card in the shape of a heart

 Cześć. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę na ślub w nietypowym kształcie.
Wykorzystałam papiery z kolekcji „Romantic Memories” i „Romantic Memories Basic”.
Na kartce znalazła się „Tańcząca para młoda”, „serwetka owalna ażurowa” oraz „listki wiosenne”.
Dodałam też kwiatuszki wycięte z arkusza Romantic Memories PIC01.
Napis wycięłam przy pomocy „banerka #1”
Co sądzicie o mojej kartce w kształcie serca?
  
Hi, for today's inspiration I have prepared a wedding card in a unusual shape.
I used papers from the „Romantic Memories” and „Romantic Memories Basic” collection.
To decorated my card i used „Dancing wedding couple”, „oval doily lace” and „spring leaves”
I also added flowers from the „Romantic Memories PIC01” sheet.
Inscription I cut out with a „banners#1” cutting dies.
What do you think of my heart-shaped card?









Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

 

Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz