piątek, 24 maja 2024

Z wyrazami wdzięczności / With gratitude

Witam serdecznie!
Bardzo jestem ciekawa jak zareagowaliście na nasze najnowsze wykrojniki?
Ja wpadłam w zachwyt. Ażurowa serwetka mnie urzekła, a wiosenne listki jeszcze bardziej.
Od razu ich użyłam na kartce, którą stworzyłam jako podziękowanie dla nauczycielki
z okazji zakończenia roku szkolnego. Do napisu z kolei wykorzystałam
jeden z banerków i już wiem, że będę często ich używać.

Hello!
I'm very curious how you reacted to our newest dies?
I was delighted. I was enchanted by the owal doily lace, and the spring leaves even more.
I immediately used them on a card I created as a thank you to the teacher
to celebrate the end of the school year. For the inscription, I used
one of the banners and I already know that I will use them often.




Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

  

  


  


Pozdrawiam / Greetings
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz