wtorek, 9 stycznia 2024

Kartka dla babci w kształcie serca / Heart-shaped card for grandma

Witajcie!

Już 21 stycznia obchodzić będziemy Dzień Babci, dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę w kształcie serca, którą przygotowałam dla mojej babci.

Kartkę wykonałam z kolekcji Cosy Cottage & Gold. Do wykonania różyczek z papieru użyłam wykrojnika kwiaty #13. Wykorzystałam też okrągłą serwetkę, kwiaty małe #12,  listki róży i gałązki z kuleczkami.

Mam nadzieję, że ta karteczka sprawi mojej babci radość.


Hello!

In Poland, we celebrate Grandma's Day on January 21, so today I would like to show you a heart-shaped card that I prepared for my grandma.

I made the card from the Cosy Cottage & Gold collection. I used the flowers #13 dies set to make paper roses. I also used a round doily, small flowers #12 rose leaves and twigs with berries.

I hope this card will make my grandma happy.








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 

  

 









Pozdrawiam! / Greetings!

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz