środa, 8 listopada 2023

Wspomnienie lata - wpisy do art journala
Summer memories - art journal entries

Cześć!
Co powiecie na wspomnienie lata w postaci wpisów do art journala? Ta forma "chodziła za mną" już od pewnego czasu i postanowiłam w końców spróbować. Przygotowałam dwa wpisy z użyciem kolekcji Bee Happy. Wykorzystałam głownie elementy z arkuszy do wycinania oraz trochę ścinków, które zostały mi po poprzednich pracach z tą kolekcją. Jak zaraz zobaczycie mają całkiem inną kolorystykę - pierwszy jest żółty i słoneczny, drugi błękitny, lekko deszczowy. Mam nadzieję, że moje wpisy zainspirują Was do przygody z art journalem. Moja dopiero się zaczyna, ale świetnie bawiłam się przy ich tworzeniu.

Hello!
How about remembering summer in the form of art journal entries? This form has been "following me" for some time and I finally decided to try it. I have prepared two pages using the Bee Happy collection. I mainly used elements from cutting sheets and some scraps from previous projects with this collection. As you will soon see, they have completely different colors - the first one is yellow and sunny, the second one is blue and slightly rainy. I hope that my entries will inspire you to adventure with art journaling. Mine is just starting out, but I had a lot of fun making them.








Podukty Craft Passion: / Craft Passion products:

          
        
Robicie swoje wpisy do art journala, czy ta forma twórczości jest Wam całkiem obca?

Pozdrawiam,
 Małgosia

Do you write your own entries in an art journal, or is this form of creativity completely foreign to you?

Hugs,
Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz